Pre-Visualisation Generalist Artist (All Levels) - ILM London
応募 後で応募 Job ID 10137201 勤務地-都市 ロンドン, イギリス 勤務地-国 Industrial Light & Magic 掲載日 2025/11/20仕事内容:
Position Summary
Previs Generalists collaborate closely with the Previs Supervisor and Previs Lead to design and create fast and efficient assets and solutions to technical problems. Creative and strong technically, they help support the team with a wide ranging generalist skillset with a strong focus on Unreal Engine.
What You'll Do:
Asset Creation: Modeling, texturing and rigging of characters, creatures, vehicles, props, and environments to a level of detail suitable to Previs work, ensuring that assets are optimised to run as close to realtime as possible in either Maya’s Viewport 2 or Unreal Engine.
Lighting+Rendering: Prepare low tech, fast render aesthetic solutions to achieve complex looks
Technical Implementation: Troubleshoot assets, continually look for and suggest improvements to increase overall efficiency and productivity of the pipeline
Pipeline and Workflow: Establish and adhere to efficient workflows for asset iteration using Maya and inhouse tools
Unreal Engine: Set up and manage optimised environments in Unreal Engine. Create and prepare real-time-ready assets and seamlessly integrate them from Maya into Unreal Engine, supporting the wider Previs team.
Communicate and collaborate with other departments across ILM
Take initiative to acquire new skills and think outside of the box
What We're Looking for:
Experience: Advanced experience in modeling, texturing, rigging and lighting for Previs
High proficiency with modeling and texturing tools within common 3d packages (e.g.Maya, Blender, Substance Painter, ZBrush, or similar)
Unreal Engine: Strong generalist skills working in Unreal Engine would be an advantage, to assemble an aesthetically pleasing environment, manage levels and sequencer, and ensure all assets are correctly imported with experience in advanced lighting and look development within Unreal Engine.
Coding: Familiarity with scripting and coding in Python/Mel would be an advantage as would Unreal Engine coding knowledge such as developing small-scale tools, scripts, or blueprints to assist the Previs team.
Communication: Excellent verbal and visual communication skills, with the ability to take complex feedback and rapidly iterate
An interest in Machine Learning and experimenting with it’s application in Previs would be an advantage
As part of your application please submit a demo reel, shot breakdown, or equivalent showcasing your work. A current resume is required.
This role is Hybrid, which means the employee will be required to work a minimum of 2 days on-site per week at a Company designated location, and occasionally from home.
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Industrial Light & Magic について:
1975年にジョージ・ルーカスによって設立されたILMは、世界を代表する特殊効果製作会社です。モーションピクチャーやCM製作、アトラクション業界にサービスを提供しています。ILMは、325を超える長編映画で視覚効果を製作しており、世界のトップ10の興行収入を誇る映画の内7つで重要な役割を担い、トップ50の内25の映画に参加しています。ILMは、視覚効果のスタンダードを確立し、映画史上最も素晴らしいイメージを多数製作してきました。デジタル革命の最前線で、ILMは視覚効果、VR、AR、体験型映画において新境地を開拓し続けています。
The Walt Disney Company について:
The Walt Disney Companyは、その子会社・関連会社とともに、多様性あふれる国際企業として、Disney Entertainment、ESPN、Disney Experiencesの3事業を柱に、ファミリー向けエンターテインメントとメディアの世界をけん引しています。1920年代に小さなアニメ・スタジオとしてスタートしたDisneyは、今日のエンターテインメント業界において卓越した存在となりました。ディズニーは今後も、子供から大人まで、ご家族のだれもが楽しめる一流の物語や体験を生み出し続けます。Disneyのストーリーやキャラクター、体験は、世界中のあらゆる場所の消費者やお客様に届けられています。当社は40カ国以上で、従業員とキャストメンバーが一丸となり、世界的にも地域的にも歓迎されるエンターテインメント体験を創出しています。
このポジションは ILM (UK) Ltd. という事業部門の一つである Industrial Light & Magicでのお仕事です。
ILM (UK) Ltd. は、機会均等雇用主です。応募者は、年齢、人種、肌の色、宗教または信条、性別、国籍、民族性または出身国、性的指向、性転換、配偶者/性的少数者や事実婚パートナーシップの有無、障害、妊娠、または出産に関わらず、雇用の検討対象となります。ディズニーは、企業が成長し、革新を生み、最高のストーリーを創出し、急速に変化する世界に対応できるよう、あらゆる人のアイデアや決定を尊重する企業文化を育みます。
