DISNEYのConsumer Insights Manager (National Geographic)の内容 Skip Navigation
The Walt Disney Company: Be Part of the Story

Be Part of the Story

Consumer Insights Manager (National Geographic)

応募 後で応募 求人コード 10102238 勤務地-都市 ワシントン, ワシントン・コロンビア特別区, アメリカ合衆国 勤務地-国 National Geographic 掲載日 Oct. 02, 2024

仕事内容:

The Consumer Insights Manager manages the primary research work that supports National Geographic Content and especially National Geographic Media. Differentiated from the teams who conduct brand research or deliver performance data within Disney, this role will focus on the tactical research questions that will improve audience engagement and conversion across National Geographic’s content platforms. This may include work to support television and streaming teams, social media, digital content, and/or magazines.

Candidates for this role must be comfortable with a breadth of research methodologies, including the fundamentals of quantitative, qualitative, and UX research. Candidates must be able to execute primary research projects from start to finish – determining scope and objectives with stakeholders, leveraging appropriate methodologies and/or external partners to run studies, and be adept at translating data sets into actionable insights and compelling deliverables. Candidates for this role should also have experience drawing from syndicated and omnibus data sources to inform thought-leadership for the organization.

Candidates must have a strong professional presence, experience in leading by influence, and the ability to build strong relationships with cross-functional stakeholders. They must be comfortable sharing insights across different levels of the organization, with the potential to work directly with executives to uncover new market opportunities and higher-level strategic insights.

Responsibilities:

  • Designing and executing primary research (quantitative, qualitative, and occasionally UX research)

  • Curating complex data into compelling stories and presentations

  • Designing, implementing, and monitoring customer feedback loops

  • Supporting multiple lines of business with regular reporting on audience reach or media valuations

  • Mining syndicated resources for product, market, and business insights

  • Pushing a regular cadence of thought-leadership and insights across stakeholder groups

Basic Qualifications:

  • 5 years minimum experience in a Consumer Insights, Market Research, UX Research, Strategy, or similar role required.

  • Ability to design and produce compelling narratives and visualizations from data.

  • Experiencing project managing high profile projects and presenting findings to executive level stakeholders.

  • Experience with DIY survey tools, data platforms, and online qualitative software.

  • Experience managing outside vendors.

  • Must live within a commutable distance to D.C office. Position requires someone onsite 4+ days a week. No relocation will be provided.

  • Strong verbal and written communication skills

  • Critical thinking and analytical skills are a must – both in assessing the needs of the business as well as the ability to analyze data and produce actionable insights.

    

Required Education:  

  • Bachelor’s or similar degree in Social Science, Business, or Statistics

Preferred Education: 

  • Master’s degree or higher in Social Science, Business (MBA, Admin), or Statistics


The hiring range for this position in Washington, D.C. is $83,600 to $114,900 per year. The base pay actually offered will take into account internal equity and also may vary depending on the candidate’s geographic region, job-related knowledge, skills, and experience among other factors. A bonus and/or long-term incentive units may be provided as part of the compensation package, in addition to the full range of medical, financial, and/or other benefits, dependent on the level and position offered.


National Geographic について:

DisneyとNational Geographic SocietyのジョイントベンチャーであるNational Geographic Partners LLC(NGP)は、世界の科学、アドベンチャー、探求に関する質の高いコンテンツを、メディアアセットの無類のポートフォリオにわたって提供することに努めています。NGPでは、世界中のNational Geographicテレビチャンネル(National Geographic Channel、Nat Geo WILD、Nat Geo MUNDO、Nat Geo PEOPLE)の事業だけでなく、National Geographicのメディアや消費者向け資産であるNational Geographicマガジン、National Geographicスタジオ、関連するデジタルメディアやソーシャルメディアのプラットフォーム、書籍、地図、児童向けメディア、旅行や海外体験、イベント、史料販売、ライセンス、eコマースビジネスといった関連事業も行っています。私たちが住む世界の知識や理解を深めることが、131年間National Geographicが核としてきた目的です。現在はより深く掘り下げ、境界を取り除き、より詳細に視聴者の皆さまに届けることに取り組んでいます。そして、世界172か国に住む大勢の人々に対し、43の言語で毎月番組を配信しています。NGPは収益の27%を非営利組織National Geographic Societyに返還し、科学、探索、保護、教育の分野における事業に資金提供しています。

The Walt Disney Company について:

The Walt Disney Companyおよびその子会社・関連会社は、メディア・ネットワーク、パーク&リゾート、スタジオ・エンターテイメント、コンシューマ・プロダクツ、インタラクティブ・メディア事業を扱う、多角化したファミリー向けエンターテイメントとメディアのグローバルカンパニーです。1920年代に小さなアニメーション・スタジオとしてスタートしたディズニーは、今日のエンターテイメント業界において世界中の人々に愛される存在となりました。今後もお客様一人ひとりに最上のストーリーと体験を提供できるような作品作りを継承し、40カ国以上で従業員とキャストメンバーが一丸となり、ディズニーエンターテイメント体験を創出していきます。

このポジションは National Geographic Partners, LLCという事業部門の一つである National Geographic仕事です。

National Geographic Partners, LLCは雇用において均等な機会を提供しています。人種、肌の色、宗教、性別、国籍、性的指向、性自認、障害、又は保護を受けている退役軍人であるという立場に関わらず、応募者を選考します。Disneyは、企業が成長し、革新を生み、最高のストーリーを創出し、急速に変化する世界に対応できるよう、あらゆる人のアイデアや決定を尊重する企業文化を育みます。

応募 後で応募

ジョブアラートに登録する

ジョブアラートにご登録いただくと、ご希望の求人情報をメールで受け取ることができます。

関心選択リストから職種を選択してください。選択リストから勤務地を選択してください。最後に、「追加」をクリックして、ジョブアラートを作成してください。

  • データサイエンス/アナリティクス, ワシントン, ワシントン・コロンビア特別区, アメリカ合衆国削除