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Staff Software Engineer, ServiceNow

応募 後で応募 Job ID 10083751 勤務地-都市 オーランド, フロリダ州, アメリカ合衆国 / バーバンク, カリフォルニア州, アメリカ合衆国 / シアトル, ワシントン州, アメリカ合衆国 勤務地-国 The Walt Disney Company (Corporate) 掲載日 2024/04/11

仕事内容:

At Disney, we’re storytellers. We make the impossible, possible. The Walt Disney Company is a world-class entertainment and technological leader. Walt’s passion was to continuously envision new ways to move audiences around the world—a passion that remains our touchstone in an enterprise that stretches from theme parks, resorts and a cruise line to sports, news, movies and a variety of other businesses. Uniting each endeavor is a dedication to crafting and delivering unforgettable experiences — and we’re constantly looking for ways to improve these exciting experiences.

 

This Staff Software Engineer would be part of our Business Technology Platforms group, which is responsible for the products and platforms that support Disney’s corporate business functions, and our enterprise service management platforms (Appian, Salesforce, & ServiceNow). This individual will be responsible for translating requirements and user stories into functional software that delivers value to the business. They will help design, develop, test, and implement complex software for use across Disney. We are seeking someone with a deep understanding of the ServiceNow platform to ensure that we are building the best products to improve what makes us great.

 

Responsibilities:

  • Oversight of platform projects and related agile delivery teams, where a project comprises of multiple components

  • Own the development of medium-to-large innovative software solutions that meet specifications and impact future development

  • Conceive, set the technical architectural direction, design, and develop specifications for software development projects

  • Review, test, and debug software to improve viability

  • Lead the full lifecycle of projects, potentially including project budgets and forecasts

  • Serve as an escalation point for difficult problems and sophisticated inquiries for the team

  • Act as a peer group leader to help train staff on Software Engineering standards and processes

 

 

Needed Qualifications:

  • 7+ years of experience developing solutions within ServiceNow, Service Portals, and Employee Service Center

  • Validated experience developing, creating, and testing server side with: JavaScript, Unix Shell, PowerShell

  • Demonstrated success in platform automation, workflows, abstraction APIs, and Scripted Rest API Framework

  • Knowledge of ITIL v3 or later and ITSM standard methodologies

  • Experience working in an outsourced IT environment and building strong collaborative vendor relationships

  • Experience implementing agile software development methodologies (PMI-ACP, SAFe Agilist, ICP-ACC, etc.) and leading the full software development lifecycle

  • Effective communication, writing, and executive presentation skills- with an ability to translate sophisticated ideas into understandable strategies, requirements, value statements, and business outcomes

  • Bachelor’s degree in Computer Science, Information Systems, Software, Electrical or Electronics Engineering, or comparable field of study, and/or equivalent work experience

 

 

Preferred Qualifications:

  • Master’s Degree in a related field

  • Related Certifications (ITIL, technical, Agile, etc.)

  • Experience with Salesforce and/or Appian

  • Supporting ServiceNow & Employee Service Center over a worldwide userbase

 

 

#LI-JH8


The hiring range for this position in Burbank is $149,240 to $200,200 per year and in Seattle is $156,262 to $209,660 per year. The base pay actually offered will take into account internal equity and also may vary depending on the candidate’s geographic region, job-related knowledge, skills, and experience among other factors. A bonus and/or long-term incentive units may be provided as part of the compensation package, in addition to the full range of medical, financial, and/or other benefits, dependent on the level and position offered.


The Walt Disney Company (Corporate) について:

The Walt Disney Companyでは強力なブランドが集結し、最も革新的で、広範囲にわたる影響力と尊敬される企業をグローバルで構築しています。記憶に残るエンターテインメントと体験の裏では、才能ある人材で構成された多種多様なビジネスサポートチームが、ディズニーの比類なきストーリーに生命を吹き込むために尽力しています。

The Walt Disney Company について:

The Walt Disney Companyは、その子会社・関連会社とともに、多様性あふれる国際企業として、Disney Entertainment、ESPN、Disney Experiencesの3事業を柱に、ファミリー向けエンターテインメントとメディアの世界をけん引しています。1920年代に小さなアニメ・スタジオとしてスタートしたDisneyは、今日のエンターテインメント業界において卓越した存在となりました。ディズニーは今後も、子供から大人まで、ご家族のだれもが楽しめる一流の物語や体験を生み出し続けます。Disneyのストーリーやキャラクター、体験は、世界中のあらゆる場所の消費者やお客様に届けられています。当社は40カ国以上で、従業員とキャストメンバーが一丸となり、世界的にも地域的にも歓迎されるエンターテインメント体験を創出しています。

このポジションは Disney Worldwide Services, Inc. という事業部門の一つである The Walt Disney Company (Corporate)でのお仕事です。

Disney Worldwide Services, Inc. は、機会均等雇用主です。人種、肌の色、宗教、性別、年齢、国籍、性的指向、性自認、障害、保護を受けている退役軍人であるという立場、又はその他の連邦、州、若しくは現地の法により禁じられている事由に関わらず、応募者を選考します。Disneyは、企業が成長し、革新を生み、最高のストーリーを創出し、急速に変化する世界に対応できるよう、あらゆる人のアイデアや決定を尊重する企業文化を育みます。

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